Έναν συνολικό απολογισμό της κυβερνητικής πορείας από το 2019 έως σήμερα, κάνει στην καθιερωμένη κυριακάτικη ανάρτησή του, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, με αφορμή τη συμπλήρωση επτά ετών από την ανάληψη της διακυβέρνησης και τριών ετών από την επανεκλογή της Νέας Δημοκρατίας.