Σε λίγους μήνες ξεκινά η κατασκευή της οδού Πόντου στην Καλαμαριά με χρηματοδότηση 24,6 εκατ. ευρώ από το Υπουργείο Υποδομών. Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο της πόλης, που αποτελούσε διαχρονικό αίτημα και πλέον περνά στη φάση υλοποίησης.
Σε λίγους μήνες ξεκινά η κατασκευή της οδού Πόντου στην Καλαμαριά με χρηματοδότηση 24,6 εκατ. ευρώ από το Υπουργείο Υποδομών. Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο της πόλης, που αποτελούσε διαχρονικό αίτημα και πλέον περνά στη φάση υλοποίησης.