Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος είπε πως δεν πρόκειται να κάνει χρήση οποιασδήποτε βουλευτικής ασυλίας. Αντιθέτως, δήλωσε πως “θα αποταθώ ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη, ζητώντας να ερευνηθεί πλήρως το θέμα και να αποφανθεί”.
Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος είπε πως δεν πρόκειται να κάνει χρήση οποιασδήποτε βουλευτικής ασυλίας. Αντιθέτως, δήλωσε πως “θα αποταθώ ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη, ζητώντας να ερευνηθεί πλήρως το θέμα και να αποφανθεί”.