Ο υπουργός Ανάπτυξης σημείωσε πως είναι μια πρωτοβουλία που θα έπρεπε να έχει γίνει εδώ και χρόνια από τις καταναλωτικές οργανώσεις
Ο υπουργός Ανάπτυξης σημείωσε πως είναι μια πρωτοβουλία που θα έπρεπε να έχει γίνει εδώ και χρόνια από τις καταναλωτικές οργανώσεις