Με γεμάτη ατζέντα για την Πάτρα βρίσκεται σήμερα στην πόλη ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης. Μιλώντας στον Peloponnisos FM 103.9 και στην εκπομπή του Κωνσταντίνου Λαμπρόπουλου, αναφέρθηκε στη νέα επένδυση της ΒΙΑΝΕΞ, στα προβλήματα του Καραμανδανείου, στον γραμμικό επιταχυντή του Αγίου Ανδρέα, αλλά και στο τι μπορεί να κάνει ο Δήμος Πατρέων για την προσέλκυση γιατρών.