Ο υπουργός Υγείας Αδ. Γεωργιάδης τόνισε στα εγκαίνια του νέου ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα πως η Ελλάδα προοδεύει παρά τη μιζέρια, ενώ επεσήμανε τη σημαντική εξαγωγική επιτυχία της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας.
Ο υπουργός Υγείας Αδ. Γεωργιάδης τόνισε στα εγκαίνια του νέου ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα πως η Ελλάδα προοδεύει παρά τη μιζέρια, ενώ επεσήμανε τη σημαντική εξαγωγική επιτυχία της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας.