Αύριο συνεχίζεται η δίκη για το δυστύχημα στα Τέμπη, με νέες αιτήσεις από τους δικηγόρους των θυμάτων. Σήμερα υποβλήθηκαν αιτήματα για σειρά μαρτύρων, κλήση νέων και προσκόμιση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας για σύμβαση του ΟΣΕ.
Αύριο συνεχίζεται η δίκη για το δυστύχημα στα Τέμπη, με νέες αιτήσεις από τους δικηγόρους των θυμάτων. Σήμερα υποβλήθηκαν αιτήματα για σειρά μαρτύρων, κλήση νέων και προσκόμιση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας για σύμβαση του ΟΣΕ.