Ο Σαρίφ δήλωσε ότι δεν θα πρέπει να υπάρχουν «δύο μέτρα και δύο σταθμά», επισημαίνοντας ότι δεν είναι λογικό ορισμένες χώρες να διαθέτουν βαλλιστικούς πυραύλους και όχι το Ιράν
Ο Σαρίφ δήλωσε ότι δεν θα πρέπει να υπάρχουν «δύο μέτρα και δύο σταθμά», επισημαίνοντας ότι δεν είναι λογικό ορισμένες χώρες να διαθέτουν βαλλιστικούς πυραύλους και όχι το Ιράν