greece
Μπαίνουν σε λειτουργία 300 κάμερες για παραβίαση κόκκινου

Μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία 300 κάμερες της Περιφέρειας Αττικής που καταγράφουν τους οδηγούς που παραβιάζουν τους ερυθρούς σηματοδότες.

entypos © 2015–2026