Μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία 300 κάμερες της Περιφέρειας Αττικής που καταγράφουν τους οδηγούς που παραβιάζουν τους ερυθρούς σηματοδότες.
Μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία 300 κάμερες της Περιφέρειας Αττικής που καταγράφουν τους οδηγούς που παραβιάζουν τους ερυθρούς σηματοδότες.