Από την πλευρά του, ο πρωθυπουργός του Πακιστάν ανέφερε ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν «δύο μέτρα και δύο σταθμά» σε ό,τι αφορά τους βαλλιστικούς πυραύλους της Τεχεράνης
Από την πλευρά του, ο πρωθυπουργός του Πακιστάν ανέφερε ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν «δύο μέτρα και δύο σταθμά» σε ό,τι αφορά τους βαλλιστικούς πυραύλους της Τεχεράνης