Ο πρωθυπουργός του Πακιστάν, Σεχμπάζ Σαρίφ, δήλωσε ότι δεν θα πρέπει να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά όσον αφορά τους βαλλιστικούς πυραύλους
Ο πρωθυπουργός του Πακιστάν, Σεχμπάζ Σαρίφ, δήλωσε ότι δεν θα πρέπει να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά όσον αφορά τους βαλλιστικούς πυραύλους