Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, επισκέφθηκε τρία νοσοκομεία και το Κέντρο Υγείας Πάτρας, επισημαίνοντας την ολοκλήρωση έργων και τη δέσμευση για άμεση επίλυση των προβλημάτων στο Καραμανδάνειο νοσοκομείο Παίδων.
Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, επισκέφθηκε τρία νοσοκομεία και το Κέντρο Υγείας Πάτρας, επισημαίνοντας την ολοκλήρωση έργων και τη δέσμευση για άμεση επίλυση των προβλημάτων στο Καραμανδάνειο νοσοκομείο Παίδων.