Με επισκέψεις σε τρία νοσοκομεία της Πάτρας και το κέντρο υγείας βορείου τομέα της πόλης, ολοκλήρωσε την σημερινή επίσκεψή του στην αχαϊκή πρωτεύουσα ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης. Αρχικά, επισκέφθηκε το «Καραμανδάνειο» νοσοκομείο Παίδων της Πάτρας, όπου ολοκληρώνονται, όπως ανακοινώθηκε, οι...