Στο επίκεντρο των εξελίξεων για την υγεία βρέθηκε η αχαϊκή πρωτεύουσα, με τον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, να πραγματοποιεί εκτεταμένη περιοδεία και να ολοκληρώνει την επίσκεψή του στην πόλη της Πάτρας, περνώντας το κατώφλι τριών μεγάλων νοσοκομειακών ιδρυμάτων, καθώς και του Κέντρου Υγείας του βορείου τομέα.