Το Επιμελητήριο χρειάζεται λογοδοσία και ανοιχτές διαδικασίες. Όχι περισσότερη συγκέντρωση εξουσίας πίσω από κλειστές πόρτες.
Το Επιμελητήριο χρειάζεται λογοδοσία και ανοιχτές διαδικασίες. Όχι περισσότερη συγκέντρωση εξουσίας πίσω από κλειστές πόρτες.