Ο υπουργός Δικαιοσύνης, σχολιάζοντας τη δήλωση του Δημήτρη Αβραμόπουλου «δεν απολογούμαι σε κανέναν κερατά», δήλωσε ότι δεν γνωρίζει το πλαίσιο, αλλά υποθέτει
Ο υπουργός Δικαιοσύνης, σχολιάζοντας τη δήλωση του Δημήτρη Αβραμόπουλου «δεν απολογούμαι σε κανέναν κερατά», δήλωσε ότι δεν γνωρίζει το πλαίσιο, αλλά υποθέτει