Η ΟΙΥΕ προκηρύσσει απεργία στο εμπόριο στις 19 Ιουλίου, διεκδικώντας κλαδική σύμβαση και διασφάλιση κυριακάτικης αργίας, μετά από κινητοποιήσεις και πορεία εργαζομένων στο κέντρο της Αθήνας και έξω από το NOTOS.
Η ΟΙΥΕ προκηρύσσει απεργία στο εμπόριο στις 19 Ιουλίου, διεκδικώντας κλαδική σύμβαση και διασφάλιση κυριακάτικης αργίας, μετά από κινητοποιήσεις και πορεία εργαζομένων στο κέντρο της Αθήνας και έξω από το NOTOS.