Παρά τη μείωση τόσο των ζώων όσο και των εκμεταλλεύσεων, αυξήθηκε ο μέσος αριθμός ζώων ανά μονάδα εκτροφής. Σημαντική συρρίκνωση του ζωικού κεφαλαίου στη χώρα καταγράφει η Ελληνική Στατιστική Αρχή για το 2025, καθώς μειώθηκε ο αριθμός των βοοειδών, των χοίρων, των προβάτων και των αιγών, εν...