Η κυβέρνηση του Μαρόκου ανακοίνωσε σήμερα ότι επιστρέφει στην ώρα Γκρίνουιτς (GMT) από την 20η Σεπτεμβρίου, βάζοντας τέλος σε οκτώ χρόνια μόνιμης εφαρμογής της θερινής ώρας (GMT+1), ένα μέτρο που υιοθετείται έπειτα από έντονη δημόσια συζήτηση. Το Μαρόκο είχε καθιερώσει τη θερινή ώρα το 2008, μεταξύ των μηνών Απριλίου και Σεπτεμβρίου,