Το Ομάν έχει αναφέρει σε Ευρωπαίους αξιωματούχους ότι δεν υπάρχει τρόπος να επιστρέψει το Στενό του Ορμούζ στην προπολεμική κατάσταση και τα διερχόμενα πλοία ενδέχεται να πρέπει να επιβαρύνονται με κάποια τέλη, μεταδίδει το Bloomberg επικαλούμενο άτομα που γνωρίζουν το θέμα. Αν και αξιωματούχοι του Ομάν ξεκαθάρισαν ...