Δικαστήριο της Νότιας Κορέας καταδίκασε σήμερα την πρώην πρώτη κυρία Κιμ Κέον Χε, η οποία ήδη εκτίει ποινή για άλλη υπόθεση διαφθοράς, σε επιπλέον κάθειρξη επτά ετών για δωροληψία.Σύμφωνα με την ετυμηγορία, η σύζυγος του καθαιρεθέντος πρώην προέδρου Γιουν Σουκ Γεόλ κρίθηκε ένοχη επειδή έλαβε κοσμήματα και αντικείμενα μεγάλης αξίας με αντάλλαγμα εξυπηρετήσεις, όπως διορισμούς σε δημόσια αξιώματα.