Το ΔΙΠΑΕ και το Ελληνικό Δίκτυο Δήμων με Ποτάμια υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας για την προστασία και ανάπτυξη ποτάμιων οικοσυστημάτων.
Το ΔΙΠΑΕ και το Ελληνικό Δίκτυο Δήμων με Ποτάμια υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας για την προστασία και ανάπτυξη ποτάμιων οικοσυστημάτων.