Μήνυμα από το 112 στάλθηκε στους κατοίκους του Αγίου Βασιλείου Βοιωτίας για δασική πυρκαγιά, καλώντας τους να βρίσκονται σε ετοιμότητα και να ακολουθούν τις οδηγίες των αρχών.
Μήνυμα από το 112 στάλθηκε στους κατοίκους του Αγίου Βασιλείου Βοιωτίας για δασική πυρκαγιά, καλώντας τους να βρίσκονται σε ετοιμότητα και να ακολουθούν τις οδηγίες των αρχών.