«Θα παραμείνω πρόεδρος μόνο για μερικές εβδομάδες και, στη συνέχεια, θα παραιτηθώ», τόνισε ο πρόεδρος της Σερβίας - Η δεύτερη και τελευταία θητεία του Βούτσιτς λήγει στα μέσα του 2027
«Θα παραμείνω πρόεδρος μόνο για μερικές εβδομάδες και, στη συνέχεια, θα παραιτηθώ», τόνισε ο πρόεδρος της Σερβίας - Η δεύτερη και τελευταία θητεία του Βούτσιτς λήγει στα μέσα του 2027