«Θα είμαι πρόεδρος μόνο για μερικές εβδομάδες και μετά θα παραιτηθώ», είπε ο Βούτσιτς στους υποστηρικτές του σε φιλοκυβερνητική συγκέντρωση στο Βελιγράδι και ενώ η δεύτερη και τελευταία θητεία του κανονικά θα έληγε στα μέσα του 2027 #EuropeNews
«Θα είμαι πρόεδρος μόνο για μερικές εβδομάδες και μετά θα παραιτηθώ», είπε ο Βούτσιτς στους υποστηρικτές του σε φιλοκυβερνητική συγκέντρωση στο Βελιγράδι και ενώ η δεύτερη και τελευταία θητεία του κανονικά θα έληγε στα μέσα του 2027 #EuropeNews