Ο Ντόναλντ Τραμπ εξέφρασε την αυξανόμενη δυσαρέσκειά του προς τον Βλαντίμιρ Πούτιν κατά τη σύνοδο κορυφής της G7 στη Γαλλία νωρίτερα αυτόν τον μήνα, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ενδέχεται να υπαναχωρήσει από τις λεγόμενες «συμφωνίες της Αλάσκας», σύμφωνα με δημοσίευμα του Axios.