ανάπτυξη

Σχετικά θέματα: υπουργείο, δήμαρχος, κυβέρνηση, ναυπηγεία, Έλληνες

Δεν έχει τέλος η κόντρα του Χάρη Δούκα με στελέχη της κυβέρνησης για το θέμα με τα πατίνια, καθώς από χθες (31/10) οι ανακοινώσεις πέφτουν «βροχή» από τις δύο πλευρές και όπως όλα δείχνουν, δεν τελειώνουν ακόμα. Μετά τη χθεσινή κόντρα του Χάρη Δούκα με την Δόμνα Μιχαηλίδου, η οποία κάλεσε τον Δήμο Αθηναίων να […]

Δεν έχει τέλος η κόντρα του Χάρη Δούκα με στελέχη της κυβέρνησης για το θέμα με τα πατίνια, καθώς από χθες (31/10) οι ανακοινώσεις πέφτουν «βροχή» από τις [...]

Δεν έχει τέλος η κόντρα του Χάρη Δούκα με στελέχη της κυβέρνησης για το θέμα με τα πατίνια… Από χθες οι ανακοινώσεις πέφτουν «βροχή» από τις δύο πλευρές και όπως όλα δείχνουν, δεν τελειώνουν ακόμα

Ο κ. Δούκας παραδέχτηκε ότι δεν γνώριζε τις αρμοδιότητες και τις ευθύνες του για το θέμα με τα ηλεκτρικά πατίνια, αναφέρει το υπ. Ανάπτυξης.

Ανακοίνωση εξέδωσε το Γραφείο Τύπου του υπουργείου Ανάπτυξης για την ανάρτηση του δημάρχου Αθηναίων Χάρη Δούκα…

Το υπουργείο Ανάπτυξης απαντά στον Δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα για τα ηλεκτρικά πατίνια, τονίζοντας ότι πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του ως δήμαρχος και να σταματήσει να σκέφτεται ως υποψήφιος ηγέτης του ΠΑΣΟΚ.

«Ο κύριος Δούκας οφείλει να αναλάβει τις ευθύνες του» τονίζει η ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης

«Ο κ. Δούκας παραδέχτηκε ότι δεν γνώριζε τις αρμοδιότητες και τις ευθύνες του για το θέμα με τα ηλεκτρικά πατίνια. Οφείλει, όμως, να τις αναλάβει», αναφέρει το υπουργείο Ανάπτυξης, απαντώντας σε ανακοίνωση του Δημάρχου Αθηναίων

Άμεση ήταν η απάντηση του υπουργείου Ανάπτυξης στην ανακοίνωση του δημάρχου Αθηνών, Χάρη Δούκα, για το ζήτημα των ηλεκτρικών πατινιών.

Ο δήμαρχος Αθηναίων, σχολιάζοντας το θέμα με τα πατίνια και τον υπουργό Ανάπτυξης, τόνισε ότι η κυβέρνηση περιορίζει τις αρμοδιότητες των Δήμων και κάλεσε τα αρμόδια υπουργεία να ευθυγραμμιστούν μεταξύ τους.

Κόντρας συνέχεια μεταξύ του Δημάρχου Αθηναίων και του υπουργείου Ανάπτυξης για τα ηλεκτρικά πατίνια. Μετά την χθεσινή ανταλλαγή ανακοινώσεων, για το ποιος φέρει την ευθύνη της εύρυθμης κυκλοφορίας τους στην…

Άμεση ήταν η απάντηση του υπουργείου Ανάπτυξης στην ανάρτηση του δημάρχου Αθηνών, Χάρη Δούκα, για το ζήτημα των ηλεκτρικών πατινιών.

Νέα απάντηση υπουργείου Ανάπτυξης σε ανάρτηση του δημάρχου Αθηναίων για τα ηλεκτρικά πατίνια

«Δεσμευόμαστε για μια πολιτική αλλαγή, που θα αλλάξει το κράτος και δεν θα το χρησιμοποιεί ως λάφυρο», δήλωσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ

«Παραδέχτηκε ότι δεν γνώριζε τις αρμοδιότητες και τις ευθύνες του»

Με ανακοινώσεις εκατέρωθεν, οι δύο πλευρές επιρρίπτουν ευθύνες ως προς το καθεστώς που διέπει τα εν λόγω οχήματα. Τι υποστηρίζουν στις ανακοινώσεις τους.

Βολές Ανδρουλάκη κατά κυβέρνησης για ΟΠΕΚΕΠΕ: Ανήξερος ο Μητασοτάκης - Αναποτελεσματικό το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης

«Θα τους προτείναμε -για αρχή- να διαβάσουν την απάντηση του Δήμου, ώστε να ευθυγραμμιστούν μεταξύ τους, τουλάχιστον στα βασικά» επισημαίνει μεταξύ άλλων. Ανακοίνωση αναφορικά με το ζήτημα των πατινιών στην πόλη αλλά και τον υπουργό Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκο εξέδωσε ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας...

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια ανασυγκρότησης. Οι ιστορικές εγκαταστάσεις της Ελευσίνας, της Σύρου, της Σαλαμίνας και του Σκαραμαγκά, που για χρόνια είχαν μετατραπεί σε βιομηχανικά κενά, επανέρχονται δυναμικά, θέτοντας τις βάσεις για μια νέα εποχή στη … Continued

Ο δημοσιογράφος της εφημερίδας DEALnews και του ιστότoπου dealnews.gr Μιχάλης Κοσμετάτος αναλύει και σχολιάζει τα σημαντικότερα θέματα από τον κόσμο του

Η οφθαλμολογία σήμερα βρίσκεται σε πορεία συνεχούς ανάπτυξης και σε μια εποχή...

Σε λειτουργία τέθηκε η πλατφόρμα του Greek AI Startup Accelerator, το πρώτο παγκοσμίως πρόγραμμα της OpenAI με χώρα, που στηρίζει ελληνικές startups Τεχνητής Νοημοσύνης μέσω της Endeavor Greece.

Η μεγάλη επιστροφή των ελληνικών ναυπηγείων με επενδύσεις, εξαγωγές και συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα όπως το SAFE,

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια ανασυγκρότησης. Οι ιστορικές εγκαταστάσεις της Ελευσίνας, της Σύρου, της Σαλαμίνας και του Σκαραμαγκά, που για χρόνια είχαν μετατραπεί σε βιομηχανικά κενά, επανέρχονται δυναμικά, θέτοντας τις βάσεις για μια νέα εποχή στη βαριά βιομηχανία της χώρας. Η είσοδος ιδιωτικών επενδυτών, η αναδιάρθρωση της διοικητικής τους δομής και η αυξανόμενη διεθνής ζήτηση για ναυπηγοεπισκευαστικές υπηρεσίες, σε συνδυασμό με το ευρωπαϊκό αμυντικό πρόγραμμα SAFE, έχουν διαμορφώσει μια δυναμική που θυμίζει τις πιο παραγωγικές δεκαετίες του κλάδου. Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, υπό τον έλεγχο του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου από τον Μάρτιο του 2023, έχουν μετατραπεί σε κόμβο ανασυγκρότησης, με στόχο την επαναφορά τους στην κορυφή της διεθνούς ναυπηγοεπισκευαστικής αγοράς. Παράλληλα, οι μονάδες σε Σύρο και Ελευσίνα, υπό την ΟΝΕΧ Shipyards & Technology του Πάνου Ξενόκωστα, εξελίσσονται σε σύγχρονα, εξωστρεφή βιομηχανικά κέντρα. Οι ετήσιες επισκευές έχουν υπερβεί τις 220, ενώ τα επενδυτικά τους σχέδια προβλέπουν τη ναυπήγηση νέων πλοίων, ενεργειακών πλατφορμών και εξειδικευμένων LNG carriers. Τα Ναυπηγεία Σαλαμίνας αποτελούν έναν από τους πλέον δυναμικούς πυλώνες της ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας. Με τη συμμετοχή τους στην κατασκευή της φρεγάτας FDI HN «Φορμίων» και δύο ακόμη για το γαλλικό Πολεμικό Ναυτικό, έγιναν η πρώτη ελληνική μονάδα που εξήγαγε πολεμικό ναυπηγικό υλικό. Επενδύοντας σε πενταετές πρόγραμμα 15 εκατ. ευρώ και διαθέτοντας υψηλές πιστοποιήσεις ποιότητας, διευρύνουν τη δραστηριότητά τους με διεθνείς συνεργασίες, ερευνητικά έργα για μη επανδρωμένα σκάφη και συμμετοχή στο πρόγραμμα του «εθνικού πλοίου». Με τεχνογνωσία εφάμιλλη κορυφαίων ευρωπαϊκών ναυπηγείων, έχουν τη δυναμική να εξελιχθούν σε κεντρικό παράγοντα της ελληνικής και διεθνούς ναυπηγικής αγοράς. Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, οι επισκευές πλοίων σε ελληνικά ναυπηγεία υπερδιπλασιάστηκαν την τελευταία δεκαετία – από 330 το 2013 σε 700 το 2024. Η ανάκαμψη αυτή έχει ήδη απτές κοινωνικές επιπτώσεις: εκατοντάδες εργαζόμενοι επιστρέφουν στις δεξαμενές και τα συνεργεία, ενώ δεκάδες μικρότερες επιχειρήσεις και υπεργολάβοι λειτουργούν πλέον με πλήρη δυναμικότητα. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει ο δήμαρχος Περάματος, Γιάννης Λαγουδάκος, «η πόλη ακμάζει ξανά· τώρα πια χρειαζόμαστε περισσότερους δρόμους και χώρους στάθμευσης για να ανταπεξέλθουμε στην αυξημένη κίνηση». Καίριο ρόλο στη νέα αυτή πορεία αναλαμβάνει το ευρωπαϊκό πρόγραμμα SAFE (Security Action for Europe), με συνολικό προϋπολογισμό 150 δισ. ευρώ, το οποίο παρέχει στα κράτη μέλη μακροπρόθεσμα, χαμηλότοκα δάνεια για κοινές προμήθειες και επενδύσεις σε κρίσιμες αμυντικές δυνατότητες. Για την Ελλάδα, εγκρίθηκε ποσό 787,6 εκατ. ευρώ, που μπορεί να ενισχύσει ουσιαστικά την εγχώρια αμυντική και ναυπηγική βιομηχανία, να αναβαθμίσει υποδομές και να στηρίξει τη συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα παραγωγής. Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ, Βασίλης Κορκίδης, «το SAFE μπορεί να λειτουργήσει ως μοχλός ανάπτυξης για τα ελληνικά ναυπηγεία, ενισχύοντας τη συμμετοχή τους σε ευρωπαϊκά προγράμματα, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας και προστιθέμενη αξία για την ελληνική οικονομία». Μία από τις πιο φιλόδοξες πρωτοβουλίες της επόμενης περιόδου αφορά την απόκτηση τεσσάρων νέων υποβρυχίων για το Πολεμικό Ναυτικό – έργο που εκτιμάται ότι θα αποτελέσει θεμέλιο της ελληνικής ναυτικής ισχύος για την επόμενη δεκαετία. Η διαγωνιστική διαδικασία έχει ήδη προσελκύσει προτάσεις από κορυφαίους οίκους της Σουηδίας, της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Νότιας Κορέας. Ήδη εξετάζονται σενάρια για την υλοποίηση του προγράμματος, με ισχυρό το ενδεχόμενο ναυπήγησης των νέων υποβρυχίων σε ελληνικά ναυπηγεία. Ενδεικτικό της τεχνογνωσίας και της αυξανόμενης εξωστρέφειας του κλάδου υπήρξε η καθέλκυση της φρεγάτας FDI HN «Φορμίων» στη Λοριάν της Γαλλίας, τον περασμένο Μάιο. Τμήματα του πλοίου κατασκευάστηκαν στα Ναυπηγεία Σαλαμίνας, σηματοδοτώντας για πρώτη φορά την εξαγωγή πολεμικού ναυπηγικού υλικού από την Ελλάδα. Η συνεργασία με τη Naval Group ανέδειξε την υψηλή ποιότητα και τις δυνατότητες της ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας, ανοίγοντας τον δρόμο για νέες διεθνείς συμφωνίες και για τη συμμετοχή των ελληνικών ναυπηγείων σε μελλοντικά προγράμματα, όπως το «εθνικό πλοίο». Η ελληνική πλευρά επιδιώκει η συμμετοχή στα εξοπλιστικά προγράμματα να φτάσει σε ποσοστό τουλάχιστον 25%, με στόχο την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών, τη μεταφορά τεχνογνωσίας και τη δημιουργία σταθερής παραγωγικής υποδομής. Μέσω ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών εργαλείων όπως το SAFE, ανοίγει ο δρόμος για συνεργασίες με κορυφαίους ευρωπαϊκούς ομίλους, εξασφαλίζοντας πρόσβαση σε νέες αγορές και ενίσχυση της διεθνούς θέσης των ελληνικών ναυπηγείων. Με τις επενδύσεις σε τεχνολογικό εκσυγχρονισμό, ψηφιακά εργαλεία και περιβαλλοντικά βιώσιμες υποδομές, οι ελληνικές εγκαταστάσεις στοχεύουν παράλληλα στην πράσινη μετάβαση και την ενεργειακή αποδοτικότητα – τομείς στους οποίους μπορούν να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Η συνδυαστική αξιοποίηση των ευρωπαϊκών χρηματοδοτήσεων, των νέων εξοπλιστικών προγραμμάτων και της διεθνούς ζήτησης δημιουργεί ένα ιδιαίτερα ευοίωνο περιβάλλον για τη βαριά βιομηχανία της χώρας. Συνολικά, η δυναμική αυτή σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τα ελληνικά ναυπηγεία: την επαναφορά τους στο διεθνές προσκήνιο, τη σταδιακή μετατροπή τους σε πυλώνες της ευρωπαϊκής στρατηγικής αυτονομίας και τη δημιουργία ποιοτικών θέσεων εργασίας και προστιθέμενης αξίας για την ελληνική οικονομία. Η αναγέννηση του κλάδου συνδέει την ασφάλεια με την ανάπτυξη, μετατρέποντας τα ναυπηγεία σε στρατηγικούς μοχλούς της εθνικής και ευρωπαϊκής βιομηχανικής πολιτικής. Διαβάστε επίσης: ΗΠΑ: Σε ισχύ από σήμερα οι επιπλέον δασμοί στα εισαγόμενα φορτηγά και λεωφορεία Στην Αθήνα φθάνει σήμερα η νέα Αμερικανίδα πρέσβης Κίμπερλι Γκίλφοϊλ ΕΛΤΑ: «Εξέγερση» στη ΝΔ για το λουκέτο σε 204 καταστήματα – 5 «γαλάζιοι» βουλευτές μιλούν στο mononews

Αναλυτικά αναφέρει:

Οικονομία - Νέοι προορισμοί, σύγχρονα αεροσκάφη και πολυτέλεια εν πτήσει

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια ανασυγκρότησης. Οι ιστορικές εγκαταστάσεις της Ελευσίνας, της Σύρου, της Σαλαμίνας και του Σκαραμαγκά, που για χρόνια είχαν μετατραπεί σε βιομηχανικά κενά, επανέρχονται

Οι θετικές ψυχολογικές αλλαγές που μπορούν να προκύψουν από την αντιμετώπιση της νόσου. Πώς η θεραπεία αποδοχής και δέσμευσης βελτιώνει την προσωπική δύναμη και την εκτίμηση της ζωής.

Τα «στοιχήματα» για τις κατασκευές – Τι «βλέπει» το ΙΟΒΕ για τις συνέπειες του ΝΟΚ στην οικοδομή

Δύο χρόνιες αδυναμίες της ελληνικής οικονομίας επιστρέφουν στο προσκήνιο: η χαμηλή παραγωγικότητα της εργασίας και η δημογραφική γήρανση

«Για τον κ. Δούκα δεν αποτελεί έκπληξη ότι για όλα φταίνε οι άλλοι» λέει το υπουργείο Ανάπτυξης

Η ανακοίνωση του υπ. Ανάπτυξης με την οποία απαντά στις δηλώσεις του δημάρχου Αθηναίων Χάρη Δούκα σχετικά με το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία και...

Η απάντηση του Δούκα στη Μιχαηλίδου για τα πατίνια και η αντίδραση του Θεοδωρικάκου. Νέα κόντρα ξέσπασε ανάμεσα στην κυβέρνηση και τον Χάρη Δούκα, αυτή τη φορά με αφορμή το ζήτημα της κυκλοφορίας και της στάθμευσης των ηλεκτρικών πατινιών στην Αθήνα. Η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Δό...

«Ο δήμαρχος μπερδεύει την ίδρυση μιας εταιρείας που είναι ευθύνη του υπουργείου Ανάπτυξης, με τις ρυθμίσεις που αφορούν σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία»

Νέα κόντρα του Δημάρχου Αθηναίων με την κυβέρνηση, αυτή την φορά για τα πατίνια. Ο Χάρης Δούκας, απαντώντας σε επιστολή της υπουργού Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Δόμνας Μιχαηλίδου που ζητούσε…

Το Γραφείο Τύπου του υπουργείου Ανάπτυξης εξέδωσε ανακοίνωση απαντώντας στις τοποθετήσεις του Δημάρχου Αθηναίων, Χάρη Δούκα, σχετικά με το νομικό πλαίσιο που ρυθμίζει τη χρήση και τη στάθμευση των ελαφρών προσωπικών ηλεκτρικών οχημάτων.

Με ανακοίνωση-«καρφί» για την υποψηφιότητά του στο ΠΑΣΟΚ, το Υπουργείο παραπέμπει στον Νόμο 5209/2025, τονίζοντας ότι οι Δήμοι ορίζουν τις θέσεις στάθμευσης

«Για τον κ. Δούκα δεν αποτελεί έκπληξη ότι για όλα φταίνε οι άλλοι - Έχει υιοθετήσει μία συρρικνωμένη αντίληψη για τις ευθύνες της τοπικής αυτοδιοίκησης» αναφέρει το υπουργείο

«Ελπίζουμε να βοηθήσαμε τον κ. Δούκα να μάθει τις υποχρεώσεις και τις αρμοδιότητές του»

Το Γραφείο Τύπου του υπουργείου Ανάπτυξης εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία απαντά στις δηλώσεις του Δημάρχου Αθηναίων Χάρη Δούκα σχετικά με το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία και τη στάθμευση των ελαφρών προσωπικών ηλεκτρικών οχημάτων.

Το Υπουργείο Ανάπτυξης εξέδωσε ανακοίνωση απαντώντας στον Δήμαρχο Αθηναίων, Χάρη Δούκα, σχετικά με τα προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα (πατίνια, rollers, skateboards), σχολιάζοντας την άγνοιά του για τις αρμοδιότητες και τους κανόνες που τα αφορούν. Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι ο νόμος 5209/2025 είναι σαφής για τον ορισμό των Ελαφρών Προσωπικών Ηλεκτρικών Οχημάτων (Ε.Π.Η.Ο.), τα οποία περιλαμβάνουν: Πατίνια...

Το Υπουργείο Ανάπτυξης επιτίθεται στον Δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα, κατηγορώντας τον ότι αγνοεί τις αρμοδιότητές του και ρίχνει την ευθύνη αλλού για το ζήτημα των ηλεκτρικών πατινιών

Η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε η καταβολή της πρώτης δόσης της επιχορήγησης για τους δικαιούχους του προγράμματος ενίσχυσης επιχειρηματικότητας ανέργων 30–59 ετών, με στόχο τη στήριξη των νέων επαγγελματιών και τη δημιουργία βιώσιμων μικρών επιχειρήσεων. Η πρώτη δόσηΉδη...

entypos © 2015–2025