Χθες το βράδυ αυτοκίνητο που οδηγούσε 20χρονος συγκρούστηκε με μηχανάκι που οδηγούσε 46χρονη στην οδό Αθηνών. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν ο σοβαρός τραυματισμός της γυναίκας που με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ διακομίστηκε στο Νοσοκομείο Καλαμάτας. Φώτο αρχείου