Δύο Παλαιστινίους δολοφόνησαν οι κατοχικές δυνάμεις του Ισραήλ σε οικισμό στη Δυτική Οχθη, επειδή «εκσφενδόνισαν κοκτέιλ μολότοφ», σύμφωνα με τους ισχυρισμούς τους.
Δύο Παλαιστινίους δολοφόνησαν οι κατοχικές δυνάμεις του Ισραήλ σε οικισμό στη Δυτική Οχθη, επειδή «εκσφενδόνισαν κοκτέιλ μολότοφ», σύμφωνα με τους ισχυρισμούς τους.