Ο Μάρκο Ρούμπιο τηλεφώνησε για να συχγαρεί τον εκλεγέντα ακροδεξιό πρόεδρο της Κολομβίας, στον οποίο είχε εκφράσει νωρίτερα την «υποστήριξή» του ο Ντόναλντ Τραμπ.
Ο Μάρκο Ρούμπιο τηλεφώνησε για να συχγαρεί τον εκλεγέντα ακροδεξιό πρόεδρο της Κολομβίας, στον οποίο είχε εκφράσει νωρίτερα την «υποστήριξή» του ο Ντόναλντ Τραμπ.