Η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της στο σπίτι τους στην Άνω Πόλη, στη Θεσσαλονίκη, το πρωί της Τρίτης (23/6), παραπέμφθηκε στον έβδομο ανακριτή.
Η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της στο σπίτι τους στην Άνω Πόλη, στη Θεσσαλονίκη, το πρωί της Τρίτης (23/6), παραπέμφθηκε στον έβδομο ανακριτή.