greece
Εξιτήριο πήραν οι δύο πιλότοι μετά την πτώση του ελικοπτέρου στη Λίμνη Αώου – “Είμαι πολύ τυχερός που είμαι καλά”, είπε ο 29χρονος

Εξιτήριο από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων πήραν αργά το βράδυ της Πέμπτης οι δύο χειριστές του αεροσκάφους που έπεσαν στη Λίμνη Αώου, οι οποίοι είχαν μεταφερθεί προληπτικά μετά το περιστατικό. Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, σύμφωνα με τους θεράποντες γιατρούς, η κατάσταση της υγείας και των δύο ήταν πολύ καλή και η παραμονή τους στο νοσοκομείο […]

entypos © 2015–2026