Η ρύθμιση του υπουργού Εσωτερικών προβλέπει πως με Προεδρικό Διάταγμα, θα δημιουργηθεί ένα νέο σύστημα καταβολής δημοτικών τελών.
Η ρύθμιση του υπουργού Εσωτερικών προβλέπει πως με Προεδρικό Διάταγμα, θα δημιουργηθεί ένα νέο σύστημα καταβολής δημοτικών τελών.